Sunday, 12 February 2017

Cara Mendapatkan Sijil Bagi Lepasan Matrikulasi

Anonymous | 10:43 | 0Comments |
Bismillah . . 


Assalamualaikum . . 


Seperti yang sedia maklum , S.K. ni bukanlah lepasan mana-2 Matrikulasi dalam Malaysia ni . . Tapi , dah lama dah la nak buat entry mengenai Cara Mendapatkan Sijil Matrikulasi . . Asasi S.K. takde sijil-2 ni semua , ada transkrip je . . Apa-2 pun , S.K. cuma kongsikan caranya sahaja kayy . . Mana yang ada soalan tu , boleh drop kat ruangan komen atau emailkan saja pada S.K. di stnrsyfh17@gmail.com . . In sha Allah , S.K. akan cuba jawab dengan kadar yang segera  . .

Image may contain: text
No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

Image may contain: text


Semoga bermanfaat =)

Tuesday, 7 February 2017

Zikir Pelbagai Masalah

Anonymous | 18:34 | 1Comments |
Bismillah . .


Assalamualaikum . .


Okay ! Ni Sya terjumpa kat FB . . Haruslah kena share . . Benda baik ni . .

 






Semoga bermanfaat =)