Tuesday, 6 September 2016

Pemikiran Sama

S.K. | 09:29 | 2Comments |
Bismillah . .


Assalamuaalaikum . .


Ingat tak , dalam entry sebelum ni , Sya ada cakap pasal azam Tahun Dua . . Salah satu daripadanya adalah untuk lepaskan semua jawatan yang Sya ada . .
Sya ada la usulkan kepada beberapa orang yang terlibat , tiba-2 salah sorang daripada mereka tu hantar kat Sya ayat macam dalam gambar ni . .


Bila Sya fikir-2 balik , sebenarnya , memang sayang nak lepaskan jawatan-2 ni , bukan sebab gila pangkat , sebab niat Sya dari bangku sekolah dulu sampai sekarang , kalau orang dah bagi amanah , Sya akan pegang sebaik-baiknya dan jalankan tanggungjawab tu memang sebaik-baiknya la kan . . Jangan jadi pengecut , macam tu . . Bila dah bincang-2 dan doa , in sha Allah , Sya akan terus jalankan amanah yang diberi ni . . Sebab dari duku lagi Sya pegang prinsip , susah sekarang takpe , mungkin Allah bagi kemudahan masa akan datang . Amiin.  Harapnya . 


Jadi apa yang sama pemikirannya? Ok lah , masa dulu , Sya fikir , sebelum terima jawatan-2 ni , Sya fikir sama macam ayat dalam Whatsapp ni , kalau bukan kita , siapa lagi ? 

2 comments:

💌 0617 Comments💬 ♥ Thank you lovely ♥