Friday, 4 March 2016

PickUpLines Pasca SPM

syafi khizar | 17:04 | 1Comments |

Bismillah . . 

Assalamualaikum . . 

Amboi . Entry , kemain , pickup lines bhaii . =,= Budak-2 sekarang ni , kemain lagi . Baru abis SPM , dah nak pick up line bagai . TAPI . Bila baca kadang-2 menghiburkan hati juga bila tengah bosan-2 semua ni . Maybe la , Yaya kena belajar buat pick up line untuk Sem baru nanti . Senang sikit nak ingat pelajaran . Ceh ! Takde kerja ke Yaya oiii . Pick up line ni , credit to owner dia la . Bila dah viral , tak tau siapa owner sebenar , sebab semua benda boleh copy paste edit cut semua kan . Jom mulakan ! Sekadar hiburan semata-mata .


Walaupun 1 A awak tak dapat , TAPI , awak tetap cemerlang di hati saya . 

Biarpun slip saya tiada A , huruf A pada nama awak sudah cukup buat saya . 

Walaupun awak gagal dalam SPM , TAPI , awak tak pernah gagal dalam hati saya . 

Walaupun SPM awak hancur , cinta kita takkan lebur .

Sudikah awak menjadi A yang kesebelas buat saya?

Takpe kalau awak tak dapat tawaran masuk mana-2 . Awak dah diterima masuk ke dalam hati saya.

Apalah sangat A di slip ni kalau tak A di hati awak .

Mungkin awak bukan yang terbaik dalam SPM , TAPI , awak yang terbaik dalam hati saya . 

Walaupun Chemistry awak fail , namun , Chemistry antara kita tetap ada .

Walaupun awak gagal dalam Sejarah , itu takkan menggagalkan sejarah cinta kita .

Setinggi-tinggi markah awak dalam Chemistry , tinggi lagi Chemistry cinta kita .

Awak awak yang gusar tak ke mana lepas SPM tu . saya ada kerja untuk awak . Kerjanya adalah menjadi suri hati saya .

Tak cukup satu A lagi ? Jangan risau , Abang kan ada .

Haritu masa paper AddMath saya tak boleh fokus.
'Kenapa?'
Sebab saya pasti saya perlu Add awak dalam hidup saya .

'Awak tau tak apa dia yang lagi bertuah daripada Jackpot?'
Apa dia awak  ?
'Dapat meja sebelah dengan awak esok'

Akaun saya dan akaun awak dah seimbang . Bila nak masuk meminang ? 

You are like Additional to my Mathematics . So hard to get , yet so beautiful .

If 3x + 3i < 9u + 8x -5x , so i <3 u .

Ini hari paper Pendidikan Seni . Semoga cinta kita kian berseni saban hari .

I may not good in Maths , but can you replace my X and not ask Y ? 

SPM tak penting , tapi , sebab SPM lah saya jumpa awak .

Awak bagaikan catalyst yang mempercepatkan rate of reaction dalam hati saya .

Sijil SPM dah dapat , sijil nikah kita bila lagi ?

Instead of loving those subjects , why can't I love you ?

Excuse me , awak ni AddMath ke ? Sebab awak banyak menyusahkan hidup saya .

Awak , saya dapat 7A1B
'B tu apa ? '
B mine please ?

Lepas dapat result , nak sambung mana ?
'Sambungkan ikatan antara kita sayang'

Sebelum saya sambung belajar di menara gadiang , mahukah awak sambung ikatan antara kita ?

Awak tak dapat straight A pun takpe , asalkan awak straight terus ke hati saya .

Awak ambil Geografi ke ? 
'Ya saya'
Patutlah bearing hati saya menuju ke hati awak .

Result kau camne weh ? 
'9A1C'
C tu apa ? 
'C-lap aku tak pinang kau awal-2'

Result SPM 9A1D . D tu..... Diam-2 saya mencintai awak . 


Chia .Chia . Chia . Kemaiiin masing-2 dengan pick-up line nya . Sekadar hiburan . Bagi Yaya , bila kita dapat result ni , tak kira la result apa-2 pun , mula-2 kita kena bersyukur , kemudian , muhasabah diri balik . Kejayaan mahupun Kegagalan , ianya adalah satu ujian buat mereka yang selalu berfikir . Okay ? Assalamualaikum =D

1 comment:

  1. kemain haaa. hahaha dlu cikja tade pickuplines ni semua, haha

    ReplyDelete

💌 0617 Comments💬 ♥ Thank you lovely ♥