Thursday, 10 March 2016

Perkembangan Terkini Ahmad dan Muhammad

syafi khizar | 20:48 | 2Comments |
Bismillah . . 


Assalamualaikum . . 


Ingat tak dulu kisah kembar siam Ahmad dan Muhammad ? Haa , ini ada perkembangan terbaru dari mereka . 


MSU welcomed formerly-conjoined twins Ahmad and Muhammad as two among its own today. Both will begin their studies at MSU this 21st March, with Ahmad in Graphic Design and Muhammad in Information Technology.

Mereka sambung belajar kat MSU . Yeay ! Masa kecik-2 dulu kan , Yaya nak sangat jumpa diorang . Nak tengok macam mana diorang jalani hidup sebagai kembar siam (masa tu diorang tak buat operation lagi) . Tak sangka diberi peluang untuk jumpa mereka . Adore sangat-2 diorang masa kecik-2 dulu .  Ingat lagi , ayah Yaya , siap bukukan dan jilidkan kalau tak silap kisah pasal Ahmad dan Muhammad ni . One day , Yaya nak baca balik kisah diorang . Selamat belajar Ahmad & Muhammad . Semoga lebih cemerlang . Amiin . In sha Allah :)

2 comments:

  1. alhamdulillah..dah remaja mereka...moga mereka terus success dunia akhirat...amin.. :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..teringin sgt nk jumpa mereka..semoga Allah mempermudahkan segala urusan dn berjaya dunia akhirat. In shaa Allah.

    ReplyDelete

💌 0617 Comments💬 ♥ Thank you lovely ♥