Thursday, 20 August 2015

Contractions

syafi khizar | 07:45 | 4Comments |
Bismillah . .

Assalamualaikum . .


Kalau ber'whatsapp' , ber'sms' , ber'line' , dan bermacam-macam berrr lagi . Mesti kita akan gunakan contractions untuk beberapa perkataan English . Ya , contractions untuk perkataan English , bukan contraction masa nak bersalin tu . Jangan salah paham kayy .


Kadang-2 kita tak tahu pun apa maksud perkataan tu , orang tulis , kita pun nak tulis juga , jet-2 omputih sikit . Bagi sesiapa yang tak pernah tahu maksud singkatan-2 dalam English tu , Yaya ada sediakan gambar kat bawah ni . Err . Bukan Yaya buat . Orang ni yang buatkan . Yaya , em , copy paste je la =P .




Yaya nak ajak kawan-2 mendaftar sebagai Agent Affliate Simple Hijab . Untuk mendaftar , klik SINI .

4 comments:

  1. Erk, wawa tk pernh guna words dingkt2 tu.. Hehe

    ReplyDelete
  2. ala, kita cuma tau singkatan bahasa melayu je, yang english tak penah guna pun..hehehe

    ReplyDelete

💌 0617 Comments💬 ♥ Thank you lovely ♥