Wednesday, 15 July 2015

Hukum Menyatukan Puasa Qada' dan Puasa Sunat 6 Syawal

syafi khizar | 05:34 | 11Comments |
Bismillah..


Assalamualaikum...


Soalan yang selalu timbulkan kekeliruan dalam golongan kaum Hawa, Boleh ke tak nak gabungkan puasa Qada' dan puasa sunat 6 Syawal..


Ini jawapannya.. Video dari IKIM.FM..

video


Lebih Afdhal : Asingkan puasa qada' dan puasa 6 Syawal


Harus : Boleh digabungkan (Pendapat jumhur ulama')

11 comments:

  1. thanks sebab share, dah lama cari pasal ni, tapi asyik lupa je..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni jgn lupa lg k arpiiz - bajet jawapan tuan blog. haha

      Delete
  2. Great! Benda macam ni la kena share.

    Jemput la bace entry kite jugak yeee. Jangan lupa komen.. haha *dengan muka tak malu*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. In shaa Allah. Akan singgah & komen

      Delete
  3. Nice entri, at least dapat pencerahan sikitb pasal bab nih :)

    ReplyDelete
  4. huhu good. so lepas ni dah tahu dah XD

    ReplyDelete
  5. selalu buat sekali jer..:) lebih afdhal asing kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yups.. Lebih afdhal asingkan.. ^_^

      Delete

💌 0617 Comments💬 ♥ Thank you lovely ♥