Thursday, 2 July 2015

Eksperimen Menyembuhkan Penyakit Kencing Tikus

syafi khizar | 08:49 | 2Comments |
Bismillah..

Assalamualaikum..

Virus kencing tikus.. Sejak beberapa tahun kebelakangan ni, negara digemparkan dengan virus shinshin tikus ni.. Area rumah Yaya beberapa tahun ni, ada la juga kes kematian disebabkan terkena shinshin tikus ni.. Orang kata tak ada penawar untuk virus ni.. Betul ke eh?


Scroll... Scroll.. Scroll... EfffBiyyy... Terjumpa la ada orang share, penawar untuk Virus Kencing Tikus ni.. Ada beberapa respons dari pengguna.. Wallahualam..  Macam mana cara dia.. Bahan-2 dia satu je, SERAI...


  • Ambil beberapa batang serai beserta daunnya. 
  • Basuh dan rebuskan ia. 
  • Beri minum kepada mereka yang terkena virus kencing tikus itu.

So.. Kat sini Yaya nak minta siapa-2 lah yang pernah cuba Resepi Penawar kat atas ni untuk bagi komen kalau dapat sembuhkan dengan izin Allah.. Sebab Yaya nak cakap pada anak jiran Yaya yang terkena virus ni.. Terima kasih.. Eksperimen berjaya atau tidak tinggalkan komen kalau dah cuba.. :)

2 comments:

  1. wah..nie info..thanks..Singgah sini smbil klik Nuffnang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wallahualam.. Tak tahu sembuh atau x.. Kalau Allah izinkan, in shaa Allah, sembuh.. :D

      Delete

💌 0617 Comments💬 ♥ Thank you lovely ♥